נחתם הסכם לשיתוף פעולה בין המכון לחדשנות תחבורתית באוניברסיטת ת"א לבין ה-Media Lab של אוניברסיטת MIT בבוסטון

במסגרת ההסכם יגיעו בכירים מן המעבדה ב-MIT לביקורי מחקר והרצאות במכון, וחוקרי המכון יגיעו למטרות דומות למעבדה של MIT.

14 דצמבר 2014

פרופ' דני רבינוביץ, ראש בית הספר ללימודי הסביבה ע"ש פורטר וראש המכון לחדשנות תחבורתית באוניברסיטה, נפגש עם Prof. Alex (Sandy) Pentland, ראש ה-MIT Media Lab, הנחשב לאחד מהמדענים המובילים בעולם בתחום ה-big data בכלל ובתחומים הנוגעים לנושאי הסביבה בפרט. השניים שוחחו על שיתוף פעולה בתחומים המשיקים לפעילות המכון והמעבדה, וחתמו על הסכם לשיתוף פעולה לשנים הבאות. במסגרת ההסכם יגיעו בכירים מן המעבדה ב-MIT  לביקורי מחקר והרצאות במכון, וחוקרי המכון יגיעו למטרות דומות למעבדה של MIT. כמו כן תעמיד המעבדה לרשות המכון קובצי מידע לצורך מחקרים הקשורים לתכנון תחבורה.

   

במהלך סיורו בארה"ב קיים פרופ' רבינוביץ פגישות גם ב-Earth Institute, המכון הסביבתי המרכזי של אוניברסיטת קולומביה בניו-יורק, בהן סוכם על תחילת שיתוף פעולה עם המכון לחדשנות תחבורתית. במסגרת שיתוף הפעולה המסתמן, תבקר קבוצה של חוקרים ותלמידים לתארים מתקדמים מן ה-Earth Institute, חלקם בעלי התמחות בתחום התחבורה, לביקור בן שבועיים בבי"ס פורטר בקיץ 2015.

 

פרופ' רבינוביץ: "שיתופי הפעולה בין בית הספר ללימודי הסביבה ע"ש פורטר בכלל והמכון לחדשנות תחבורתית בפרט עם מוסדות מחקר מובילים בעולם הם מרכיב מרכזי של הצלחת בית הספר מאז הקמתו ב-2001, ואחת מאבני היסוד של המשך פעילותו המוצלחת בעתיד. שיתוף הפעולה עם האוניברסיטאות MIT וקולומביה יסייע במיצוב הפרופיל הבינלאומי של בית הספר בחזית המחקר והעשייה הסביבתיים, ויקדמו את הפיכת אוניברסיטת ת"א למרכז מוביל בעולם בתחום המחקר האינטרדיסיפלינרי בתחום הסביבה".

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>