בפעם הראשונה: בוגרי ביה"ס חוגגים בבניין החדש

טקס הענקת התארים המסורתי לבוגרי בית הספר ללימודי הסביבה ע"ש פורטר התקיים זו הפעם הראשונה במשכנו החדש של בית הספר.

19 יוני 2014

טקס הענקת התארים המסורתי לבוגרי בית הספר ללימודי הסביבה ע"ש פורטר התקיים זו הפעם הראשונה במשכנו החדש של בית הספר. 32 בוגרים טריים – 16 שסיימו תואר שני ללא תזה, ו-16 שסיימו תואר שני עם תזה (MA ו-MSc), ועמם אורחים ומוזמנים רבים, התכנסו בלובי הבניין בערבו של יום קיץ, ואורה הטבעי של שקיעה תל אביבית, שחדר אל החלל מבעד לקירות הזכוכית הנישאים, העניק לאירוע חגיגיות חדשה ומיוחדת.

 

הבוגרים ואורחיהם הוזמנו לסיור מודרך בבניין החדש -– הבניין הכי ירוק במזרח התיכון – שתהליך בנייתו הסתיים זה מכבר, ולאחר מכן הקשיבו לדברי ברכה מפיהם של ראש בית הספר פרופ' דני רבינוביץ, מייסדת בית הספר דיים שירלי פורטר ומנכ"ל האוניברסיטה מרדכי כהן.

 

"ניתן להגדיר את הסביבה ככל מה שסובב אותנו, ולכן הדרכים להגן עליה מצויות במגוון תחומים שונים," אמר הבוגר המצטיין אלעד שוחט, שנשא דברים בשם הבוגרים. "כמה מהתלמידים שמסיימים היום את לימודיהם התמקדו בנושא של קהילות עירוניות; חלקם עסקו בעניין הפסולת; אחרים באנרגיה או בטיהור מים. אך לכולנו יש משימה אחת: לעצור את התדרדרות המערכות הסביבתיות והחברתיות, ולשמור על מה שקיבלנו לידינו, למען  הדורות הבאים."

 

הבניין החדש של בית הספר ללימודי הסביבה ע"ש פורטר ייפתח באופן רשמי בתחילת שנת הלימודים הקרובה.

 

תמונות נוספות מהאירוע

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>