קביעת מזוזה בבניין החדש

תהליך הבנייה מתקרב לסיומו במהירות, ומאז יום חמישי ה-27.3.14 כבר יש לבניין שלנו מזוזה!

30 מרץ 2014

תהליך הבנייה מתקרב לסיומו במהירות, ומאז יום חמישי ה-27.3.14 כבר יש לבניין שלנו מזוזה! המזוזה נקבעה בפתח הבניין בטקס רב רושם, קבל עם ובנוכחות מכובדים רבים, ביניהם: דיים שירלי פורטר, נשיא אוניברסיטת תל אביב פרופ' יוסי קלפטר, ראש בית הספר פרופ' דני רבינוביץ, ואורח הכבוד השר להגנת הסביבה עמיר פרץ.

 

השר פרץ ברך את הנוכחים ואמר: "כשפגשתי את שירלי ראיתי שהיא ואני 'נפגענו' מאותה 'מחלה' - נושא הגנת הסביבה... אני מאמין שהבניין הזה פורץ דרך לא רק מבחינה אדריכלית אלא גם מבחינת התכנים. אני יודע איזו השקעה נדרשה כאן כדי להגיע לרמה ולאיכות הזאת. די אם אציין את מה שמציינים כולם: יש פה רק שישה מקומות חניה!  זאת כדי שכולם יידעו שלהגיע הנה צריך באופניים או ברכבת או ברגל. וגם הכינו מקלחות למי שיבוא מרחוק... כל זה מראה שבמקום הזה הייתה חשיבה על כל פרט ופרט..." השר הוסיף כי הוא בא לתת לנו את תמיכתו, אך יותר מכך הוא חש שאנו תומכים בו במאבקיו הציבוריים הקשים בנושא הסביבתי. הוא ציין כי כבר היום קיים שיתוף פעולה פורה בין משרדו לבין בית ספר פורטר, ואמר כי הוא מקווה שיהיו עוד הרבה פעולות משותפות, "כי אנחנו ראויים לכם ואתם ראויים לנו." 

 

בתום דברי הברכה נקבעה המזוזה בפתח על ידי בני משפחת פורטר, בטקס שנערך ע"י הרבה גליה סבן והחזן פרדי פאר מבית דניאל - המרכז ליהדות מתקדמת,  והשר פרץ הזכיר לכולם כי מדובר במועד סמלי במיוחד: טקס קביעת המזוזה של בניין בית הספר נערך בדיוק ביום של תחילת שעון הקיץ, מהלך סביבתי במהותו, שיביא תועלת רבה לכולנו.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>